Zasílat nabídky

Tímto uděluji souhlas společnosti Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnosti Jobs Contact Personal, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 se shromážděním, zpracováním a uchováním osobních údajů o mé osobě dle zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Osobními údaji jsou v tomto případě zejména jméno a příjmení, datum a místo narození, bydliště, údaje o vzdělání, praxi, dovednostech apod. záležitostech uvedených v životopisu.

Mzda

Asistent/ka back office - plánování záručních servisů #2754

45 000 - 50 000 Kč

Brno-město

Informace o pozici

Společnost RYZÍ DOMOV a.s., se sídlem v Brně, hledá pečlivého a svědomitého kolegu, či kolegyni na pracovní pozici asistent výroby / příjem, evidence a plánování záručních servisů pro divizi OKNA a DVEŘE.
Na této pozici můžete pomáhat jednotlivým klientům, rodinám, i stavebním firmám utvářet spokojené bydlení na celý život. Navíc k tomu budete mít kolem sebe i tým příjemně naladěných kolegů a kolegyň především možnost ovlivnit dění a budoucí směřování firmy.

Náplň práce

  • příjem a evidence servisních požadavků a jejich zadání do CRM systému
  • plnění online kalendářů servisních techniků
  • zpracování administrativy a protokolů
  • podklady k nákupům pro vedoucího výroby

Požadavky

  • min. SŠ vzdělání
  • předchozí zkušenosti s online nákupy výhodou
  • uživatelská znalost MS Office
  • pozitivní přístup k práci
  • zodpovědnost a pečlivost
  • předchozí praxe na dané pozici výhodou

Nabízíme

  • nástupní mzda 50.000 Kč hrubého
  • HPP se smlouvou na dobu neurčitou
  • služební telefon
  • příspěvek na stravování
  • možnost firemních slev na okna i dveře
  • Zvýhodněné tarify od T-Mobile i pro rodinné příslušníky
  • příspěvky na volnočasové aktivity (Multisport karta)
  • lokalita: Brno

Doplňující informace

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. . Nabídka je také vhodná pro: asistentka obchodu, referent obchodní, nákupčí, obchodní oddělení Brno, práce Brno, administrativa Brno, práce v Brně oddělení obchodu, práce na obchodním oddělení,…

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!


Pošlete Váš životopis nebo dotaz

Komu: a.pernicova@jobscontact.cz

Tímto uděluji souhlas společnosti Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnosti Jobs Contact Personal, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 se shromážděním, zpracováním a uchováním osobních údajů o mé osobě dle zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Osobními údaji jsou v tomto případě zejména jméno a příjmení, datum a místo narození, bydliště, údaje o vzdělání, praxi, dovednostech apod. záležitostech uvedených v životopisu.

* povinné pole