Zasílat nabídky

Tímto uděluji souhlas společnosti Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnosti Jobs Contact Personal, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 se shromážděním, zpracováním a uchováním osobních údajů o mé osobě dle zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Osobními údaji jsou v tomto případě zejména jméno a příjmení, datum a místo narození, bydliště, údaje o vzdělání, praxi, dovednostech apod. záležitostech uvedených v životopisu.

Mzda

Mzdová účetní s přesahem do HR – flexibilní prac. doba #2557

Neuvedeno

Žďár nad Sázavou

Informace o pozici

SANBORN s.r.o. - strojírenská firma s více jak 100letou tradicí!
Hledáme spolehlivou, samostatnou a veselou mzdovou účetní/HR, která se nebojí výzev a má zájem i o oblast personalistiky (a má za sebou i praxi v obou pozicích) - protože bez toho to u nás nejde.
Pokud Vás baví práce s čísly, ale zároveň rádi komunikujete s lidmi a chcete se podílet na budování skvělého pracovního prostředí, jste pro nás ideálním kandidátem.
Těšíme se na Vás!

Náplň práce

    • zpracování mezd pro cca 200 zaměstnanců: srážky, daně, nemocenské dávky, výplatní pásky - prostě všechno, co je potřeba
    • personální agenda, např. pracovní smlouvy, přihlašování a odhlašování zaměstnanců u zdravotních pojišťoven
    • komunikace s úřady a institucemi: zpracování statistik a reportů – nebojte, na všechno budete mít čas i podporu
    • podpora kolegů: pokud někdo něco potřebuje, bude vědět, že se může obrátit právě na Vás
    • výběr nových kolegů do výroby: organizace řízení a účast na pohovorech, podpora vedoucích při rozhodování
    • pomoc s onboardingem nováčků: aby se u nás cítili dobře hned od prvního dne,
    • výstupní rozhovory se zaměstnanci: zjišťovat, co se dá zlepšit, a předávat důležitou zpětnou vazbu do firmy,
    • proaktivita a nápady vítány! Pokud Vás baví hledat cesty, jak věci dělat lépe, zefektivňovat procesy a využívat moderní nástroje (třeba AI), jste náš člověk!

Požadavky

    • zkušenosti se mzdovou a personální agendou min. 5 let, ideálně ve výrobní firmě.
    • min. středoškolské vzdělání (např. ekonomické či podobně zaměřené)
    • lidský přístup, důvěryhodnost a empatii – prostě někoho, kdo má rád práci s lidmi
    • inovativní myšlení – pokud Vás baví hledat nové způsoby, jak si práci zjednodušit, budeme nadšení
    • schopnost komunikovat s úřady a s kolegy
    • pečlivost a samostatnou osobnost, která se v číslech neztratí,
    • znalost cizího jazyka není třeba, ale např. znalost Excelu se Vám bude určitě hodit,
    • chuť se neustále rozvíjet.

Nabízíme

    • přátelský kolektiv na centrále ve Velkém Meziříčí i na dalších pobočkách
    • flexibilní pracovní dobu s možností začátku pracovní doby od 6:00
    • mzdové podmínky na základě domluvy, dle zkušeností
    • 25 dní dovolené + 3 dny dovolené navíc v rámci family friendly
    • odměna 2 000,-Kč za příspění k výsledkům firmy
    • 15 000,- Kč do cafeterie/ročně
    • vánoční odměna až 10 000,-Kč při splněných výsledcích firmy
    • káva na pracovišti a milé dárky pro zaměstnance během roku
    • fajn šéfovou, která ocení Vaši práci, Vaše nápady a Váš aktivní přístup
    • stabilní práce v zavedené firmě, která si zakládá na kvalitě a férovém přístupu
    • ideální datum nástupu je pro nás do 1.10.2025
    • lokalita: Velké Meziříčí

    Zašlete nám svůj životopis ještě dnes prostřednictvím kontaktního formuláře a my se Vám brzy ozveme. Nezapomeňte nám, prosím, uvést, jaké konkrétní zkušenosti z HR máte a díky nim, jaké silné HR kompetence máte. Motivační dopis jednoznačně potěší.

Doplňující informace

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Nabídka práce je také vhodná pro: účetní, mzdová účetní, fakturant, zpracování mezd, personalistka, HR, suHR, lidské zdroje, práce na personálním oddělení, práce Velké Meziříčí,…

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!


Pošlete Váš životopis nebo dotaz

Komu: d.jechova@jobscontact.cz

Tímto uděluji souhlas společnosti Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnosti Jobs Contact Personal, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 se shromážděním, zpracováním a uchováním osobních údajů o mé osobě dle zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění, za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Osobními údaji jsou v tomto případě zejména jméno a příjmení, datum a místo narození, bydliště, údaje o vzdělání, praxi, dovednostech apod. záležitostech uvedených v životopisu.

* povinné pole